BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

vrijdag 21 februari 2014

Jules naar Eurodisney

Op een morgen was Jules verdwenen...
OEIEIOEI!!!

Desillusie alom...
Maar geen nood... Jules was er gewoon eventjes tussenuit. Hij mocht met Ilyes mee naar Disneyland Parijs. De gelukzak!
 


 

 

 



 

 

 

 


Dank je wel voor deze heerlijke trip en voor de leuke foto's!



1 opmerking:

  1. Dag juf! zijn er foto's van Ilyes zijn 3e verjaardag in de klas :-)
    groetjes, Mama van Ilyes

    BeantwoordenVerwijderen