BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

maandag 17 februari 2014

Noor 3 jaar

Eindelijk was Noortje aan de beurt... ze keek er al zo lang naar uit maar... wat jammer! Deze poppemie was ziek op haar grote dag. Geen nood, we vierden gewoon een dagje later. En ze stond er in volle glorie.

  
                                                        

Ze kreeg alvast een dikke knuffel van haar allergrootste hartendief: JULES.

  

We dansten en zongen de verjaardagsmedley met toppers als 'Noortje is jarig, Noortje is jarig'      

                                       

en natuurlijk mocht onze hit van 'de jarige JOB' niet ontbreken 'trek eens aan haar oren, van achter en van voren' en Noor trok ook eens aan haar eigen oren, hihi.
    

Cadeautjestijd!!!
    

Het beet enorm in onze billen en Boris dacht echt dat er een tractor met rupsbanden zou uitkomen... maar nee hoor, het was een poppenbedje! JOEPIE! Het werd in de namiddag meteen ingewijd en onze popjes slapen nu zoete droompjes. Dank je wel!!!

                                             
Ondertussen werd er in de poppenhoek een heerlijk feestmaal getoverd voor ons feestvarkentje.
                                             

Wat stak er allemaal in de verjaardagstas? Een kleine Jules, een Bumba-boek, puzzels en leuke muziek om op te dansen, alhoewel de computerbeelden de aandacht van het dansen wat afleidden...  
              

Kaarsjes blazen, kaarsjes blazen, fff fff fff en dan krijgen wij een, en dan krijgen wij een heerlijke popcake. Mmmmmm en ook nog appelsap in een Maya-beker. Ons geluk kon niet op!
                                                       

Nog eens allemaal: HIEP HIEP HIEP... HOERA voor Noor!!!
        

En als afsluiter: op de troon! Het werd een dag om nooit te vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten