BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

donderdag 23 januari 2014

Boris 3 jaar


Vandaag was Boris jarig. Hij zag het eerst allemaal niet zo goed zitten en kwam een beetje beteuterd toe maar geen nood. Eens in de klas klonken de verjaardagsliedjes als muziek in zijn oren! Het werd dus ook genieten. Memory , een mega-moeilijke puzzel, een leuk liedjesboek, een trrrrractorrrr met heftrrrruck en een ‘camion’ (nee juf, geen vrachtwagen, een camion!) allemaal leuke dingen die Boris meebracht in de verjaardagstas en waar we een super leuke dag mee beleefden. En dan nog heerlijke cakejes als traktatie! Ons geluk kon niet op… Op naar de volgende… Noah… nog 5x slapen.
 
Jules wou ook nog eens zijn kroon op en gaf alvast een kusje aan 'GIGI' (de knuffelgiraf van Boris, ons allen welbekend :-))

Boris bracht ook een knuffelslang mee waar wij heel hard moesten om lachen.
 
 

Een cadeautje kiezen
Eigenlijk wel leuk: zo verjaren!
 
Kaarsjes blazen, kaarsjes blazen FFFF FFFF FFFF
Cakejes uitdelen en ... smullen maar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten