BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

woensdag 22 januari 2014

Ik van top tot teen

Ik van kop tot teen
We namen  onszelf en Jules eens grondig onder de loep.
Jules wou getekend worden op een blad papier en wij wilden dat zelf ook wel eens proberen maar... waren natuurlijk veel te groot! 
Gelukkig vond juf Leen een grote rol op zolder en zo werd ook onze omtrek een feit.
We probeerden het zelf ook eens. Super leuk om zo samen te werken!
We deden veel bewegingsspelletjes en deden ook wel eens dieren na, zoals in het boek van Eric Carle: Ik van top tot teen. Tof tof tof!
Oh jee, op een morgen lag Jules in zijn blootje in bed. De sloeber! Ideaal moment om hem eens in bad te stoppen. Alles moest goed gewassen worden: alweer van top tot teen dus en iedereen hielp mee.
De popjes zaten ook allemaal in hun blootje en hadden het een beetje koud. We probeerden vlug hun kleertjes aan te doen. Niet gemakkelijk, maar als echte mama’s en papa’s deden we toch ons uiterste best.
We gingen ook meten met blokken. Grappig toch?
Jules en Marie werden ook aangekleed… zij het dan op 2-dimensionele wijze, hihi. 
Puzzelen is ook nog steeds een hit.
Bewegen zoals Jules… super leuk! Kijk eens wat ik al kan?

  

  

  
  






 

 


  

   

 

  

  


 



 


 

 

 

                                                 

 

 








 

 

                      



 



2 opmerkingen:

  1. wat een leuke foto's. Ik vind het heel fijn om zo de klas van ons kleindochtertje Frauke een beetje mee te kunnen volgen. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor de lieve reactie en natuurlijk heel graag gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen