BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

zaterdag 1 maart 2014

Iedereen doet mal op carnaval

Jules had zich in Pippo Clown verkleed en wij moesten daar zo verschrikkelijk om lachen dat we meteen ook aan een gek verkleedpartijtje begonnen. Dolle pret!

   
        

Ons liedje 'clowntje heeft een rode neus' klonk als muziek in onze oren. Na eens neuzeneuze te doen, schilderden we een rode neus met... jaja: onze neus. LEUK LEUK LEUK! We probeerden ook het hoedje in te kleuren binnen de lijntjes en kleurden de trui in met vingerverf. Wat kunnen wij dat al goed! Juf stond er helemaal versteld van.
            

                    

We gaven de clowntjes ook een neus, een hoed, een mond en een strik in verschillende kleuren. Goed nadenken waar alles moet...
             

  'Het regent hard maar ik blijf droog.
  Confetti-regen in mijn oog. 
  Confetti-regen overal. 
  In de lucht op de grond 
  in mijn haar en in mijn mond.'

En de serpentines zijn ook altijd magisch deze tijd van het jaar...
     



                          

    

    

Fanfare! Rommelebommelebom, tuut tuut, tralalala, tsjing tsjing!

     

 De grote apotheose: glitterfeest in de klas en daarna in de gymzaal met alle kleuters samen. Wat een ervaring!
               

          

               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten