BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

zaterdag 1 maart 2014

Susie 3 jaar

Yippie! Vandaag was Susie jarig... eigenlijk verjaart ze in de vakantie maar haar feestje konden we toch niet uitstellen.
Ze keek er zo naar uit en glunderde als een sterretje op deze bijzondere dag.

 
 

 Ze bracht hele toffe spullen mee in de verjaardagstas waar we gezellig samen mee speelden.

         

Susie bracht ook haar baby mee en Noah offerde zich meteen op om de papa-rol te vervullen. Dat belooft...

 

Zingen en dansen: het is gewoon traditie.

  




 

Cadeautjestijd... Susie bracht een mega leuke uitbreidingsset mee om in onze erg populaire zandtafel te spelen.
 

 

 

    

Kaarsjes blazen Fffff Fffff Ffffff en ...Mmmmm heerlijke pannenkoeken. Njammie!

     





Nog even knallen op dit top-feestje...



En hoe kan het ook anders.... nog even op de troon:


Dikste zoen voor deze fijne dag en dank je wel voor het toffe cadeau en de heerlijke pannenkoeken!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten