BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

dinsdag 17 juni 2014

Mathis 3 jaar


Vandaag was Mathis aan de beurt om op de verjaardagstroon te mogen schitteren. Leuk leuk leuk!
Hij bracht een verjaardagstas vol toffe spullen mee... wat waren wij nieuwsgierig...

   

Wat een grappige olifant. Uit zijn slurf vliegen vlindertjes die we met een vlindernetje moeten opvangen. Als alle vlindertjes weg gevlogen zijn, stoppen we ze terug in de olifant via zijn mondje. Instant succes!

         Wat een mooie vangst!

  Mathis blijft in de olifantensfeer en bracht ook zijn muziekolifant mee. Jules wou samen met ons nog eens dansen op dit mooie deuntje.
  
Oeieioei, daar bijt er nog iets in onze billen... een tractor met aanhangwagen, gevuld met dieren. Even demonstreren:
     Een leuke boerderijcd vol mooie liedjes. We lieten onze danstalenten zien.  



Mathis bracht ook interessante boekjes mee.
    
en een leuk kaartje... een 'prot-kaartje' hahahaha wat moesten wij daarom lachen!

  

Let's party!
De verjaardagsmedley blijft een topper.
      v Hiep hiep hiep HOERA!

En dan een geschenkje kiezen uit de verjaardagstroon. Mathis koos voor een grappige knijpbal.   

Oei, wat is dat? Nog een verjaardagstas? Wat zit daar nog allemaal in?
  
Mmmmm een heerlijke tractatie. Lekker lekker lekker.
  

Maar eerst willen we nog wat spelen met al die leuke dingen die Mathis meebracht.
        
En dan het grote moment: kaarsjes blazen en heerlijk smullen.
         
Nog een groot vuurwerk op de troon buiten en deze leuke dag zit er ook weer op. DANK JE WEL voor deze fijne momenten. Dikke zoen van ons allemaal.
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten