BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

zaterdag 21 juni 2014

Willie en zijn gele kar

Hier zie je Willie en zijn gele kar. Al zijn vrienden komen stuk voor stuk vragen of ze mee mogen en Willie zegt telkens volmondig: 'Ja hoor, stap maar in!' En hij vindt voor iedereen een plaatsje: naast, tussen, op, ... belangrijke begrippen om later goed te kunnen rekenen. Door het verhaal zelf uit te spelen in de echte gele kar van Willie - die mochten wij even lenen - oefenden we deze zonder dat we het merkten.
We mochten ook eens knippen van juf Leen. Heel leuk vonden we dit en we brachten het er al aardig vanaf. Jullie weten het al hé: wij zijn echte 'krakken'. Juf maakte ook nog enkele filmpjes van onze eerste toneelervaringen. We leefden ons volledig in in de personages van het verhaal en leerden tegelijkertijd samenwerken en afspraken maken: wie mag nu eens Willie zijn en wie mag er nu eens in de kar? Een hele onderneming.

                           


Geen opmerkingen:

Een reactie posten