BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

woensdag 4 juni 2014

Voetbalpapa's

Vandaag was het zover... de papa's kwamen voetballen.
Ze kregen eerst een professionele opwarming aangeboden. Eerst knieën hoog en dan hielen tegen het zitvlak. Goed zo!
      Nog een zijwaartse bijtrekpas... zien we daar al een paar zweetdruppeltjes???
De supporters waren op post. Belgische kleuren alom en toeters in de aanslag.
  

 
Het fluitsignaal van de scheidsrechter en de match kon beginnen. De papa's gingen voor de winst.
   
PENALTY!

 Netjes gestopt: BRAVO! En jammer voor de tegenpartij natuurlijk.
       Eerste helft zit erop: 2-1 voor de rode papa's. Tijd voor een drankje en wat entertainment van het plaatselijk animatieteam: de konijntjes, eendjes en aapjes van de peuter- en eerste kleuterklas. AMBIANCE!
   
Ook even fotoshoot met je grootste voetbalidool.

     

Voetbaltalenten in spe.
        
Jules kan er ook al wat van!
 
Papa's krijgen een drankje en wij graaien graag eens in de popcorn: MMMMmmmm
   

De tweede helft gaat van start. De ene goal na de andere. SPANNEND!

  

Eindstand: 3-5 voor het gele team dat sterk terugkwam.

Opnieuw tijd voor een feestje!! De sterspelers maakten tijd voor hun fans. TOF!
        

Dank je wel lieve papa's en mama's en diegenen die jammer genoeg geen verlof konden nemen, kunnen via deze weg meegenieten van ons evenement.
Groetjes van alle duiveltjes uit Bottelare.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten