BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

zondag 25 mei 2014

Aaron 3 jaar

Er was er weer eentje jarig: Aaron werd op de blauwe dag ook 3 jaar.
Hij bracht al een mooie kroon mee van thuis en Jules was ook terug van de partij.

   
We halen onze instrumenten terug boven en genieten van verjaardagsliedjes met de 'trek eens aan je oren'song.
    Hiep hiep hiep. HOERA!     Cadeautje kiezen uit de verjaardagstroon. Hij wist onmiddellijk wat hij wou: een leuk armbandje. Kijk eens hoe mooi?
   We kregen zelf ook een geschenk voor de klas. Super leuk! Nog een set Woody krijtjes. JOEPIE! Die kleuren zo leuk!!! TOPPIE!
    
In de verjaardagstas staken leuke spullen: een spelletje, Aaron's lieve schat: Winnie The Pooh en...   
keileuke teenslippers, die onmirddellijk en grondig geïnspecteerd werden. "Even passen?"
  
Natuurlijk en dan ... op de catwalk.
           
Kinderdisco met kabouter Plop   
en een slowke kan er ook nog vanaf. Tessa was de gelukkige.  

Woody  krijtjes uitproberen en een beetje met Pauline en Susie spelen.
 

Kaarsjes blazen Ffff Ffff Ffff
    
Heerlijke cake smullen op 'happy birthday'servietjes in de zon... meer moet dat niet zijn.

   
en als afsluiter op de troon    

DIKSTE zoen voor deze dolfijne dag: XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten