BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

zondag 25 mei 2014

ELMER

  Elmer, een prachtig boek over 'anders zijn' en onvoorwaardelijke vriendschap en natuurlijk ook over olifanten met een 'smurf'? Nee!!!! Met een lange 'slurf'. Niet gemakkelijk al die woorden.
      We brachten allemaal olifantenspullen mee om mee te spelen in de klas.
Een hele kolonie kwam mee:   en leuke boekjes en knuffelolifanten 
Ine bracht een reuzenpuzzel mee. We maakten hem samen... wat kunnen we dit al goed!      Wow!   We proberen het ook eens alleen.
Een beetje zwart, een beetje wit... en wrijven maar... JA! Gelukt, we verkrijgen de ideale kleur om onze olifant grijs te toveren.            
Als de grijze verf droog was, mochten we er gekleurde vierkantjes op kleven, net als bij Elmer.Juf zei wel dat we genoeg lijm moesten gebruiken zodat ze er later niet zouden afvallen. Fluitje van een cent.

       
De andere kant van Elmer mochten we beschilderen met gekleurde vakjes. OPGELET! Het rode penseel moet terug in de rode verf. Deze keer mogen we niet mengen. CONCENTRATIE...

   
Het schoolfeest kwam er bijna aan. We zorgden voor een prachtige canvas en droegen elk ons steentje bij.
Op de veiling ging hij zo de deur uit. Dank je wel aan de gulle bieders.

                 
Zo onze Elmers zijn klaar voor de K-route

Geen opmerkingen:

Een reactie posten