BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

zondag 25 mei 2014

SPORTDAG


Na het schoolfeest kwam er alweer een heuglijke dag: SPORTDAG, joepie!
Na een gezamenlijke start konden we aan de slag in de turnzaal, met de fietsen, op de springkastelen, in de zandbak, op de speelburcht...
fun verzekerd.
En als afsluiter kregen we een ijsje: mmmmmm!
                                                             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten