BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

dinsdag 1 april 2014

Deel 3 van de kippenjuffen spelen toneel: Koning haan deelt kroontjes uit

Een hele belevenis in dat kippenhok… de kippen maakten nog steeds ruzie over wie het mooiste ei legde.

Maar niet getreurd. Daar kwam koning haan aan met zijn mooie staart. Hij zou wel eens kiezen wie het mooiste ei legde en die kip werd meteen ook tot prinses gekroond…

Oei… niet zo gemakkelijk… koning haan kon ook niet kiezen en besloot dan maar om alle kippen van een kroontje te voorzien….

Allemaal behalve de 2 kleine kippetjes die nog steeds geen eitje konden leggen. ‘Blijven oefenen’ verzekerde koning haan hen. Alles komt goed…


Volgende afspraak op de rode dag J


                             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten