BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

dinsdag 15 april 2014

Kippenspeldag

Na het leuke kippenfeest konden we niet genoeg krijgen van die leuke kippenmomenten.
Er volgde een SUPER MEGA FANTASTISCHE KUKELATIEVE KIPPENSPELDAG.
Alle kleuterkuikens werden door elkaar gemengd en speelden elk bij een kippenjuf van dezelfde kleur keitoffe kippenspelletjes.
Er hingen kippetjes verspreid doorheen de school waar de kippenspelopdrachten op stonden vermeld.
  • ·         Spelen op de kippenburcht
  • ·         Kippentikspel
  • ·         Eierparachutenspel
  • ·         Eitje leggen (naar zakdoekje leggen ;-))
  • ·         Eierestafette: laat je eitje niet uit de lepel vallen
  • ·         Eierpuzzelen

De tijd vloog voorbij en we genoten met volle teugen. Telkens als ons kippenlied weerklonk konden we naar de volgende post.
Als afsluiter kwam kippenjuf Nancy met haar prachtig grote gele ei pronken. Oeieioei… er kwam een grote barst in. Zou er een kuiken in zitten? Dan wel een heel zwaar want het ei van kippenjuf Nancy is niet alleen heel groot maar ook heel erg zwaar.
Hoog tijd om er eens in te piepen… WAW! Wat een verrassing!!! Het ei zat vol met chocolade-eitjes!
Heerlijk!  We kregen er allemaal eentje om te snoepen. MMMMMmmmmmmm.


 
 



 







 



 
 

 

 

 

 

 

 

 
 

 
 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten