BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

woensdag 23 april 2014

Lander 3 jaar

Lander was jarig in de vakantie maar een feestje in de klas kon niet uitblijven... We vlogen de eerste dag na de paasvakantie meteen in de feeststemming en ons feestvarkentje genoot met volle teugen.
 We zongen onze verjaardagsmedley met 'Lander is jarig, Lander is jarig', 'de jarige JOB' en 'HIEPERDEPIEP HOERA'in alle toonaarden.
    

In de verjaardagstas zaten super toffe spullen: * een cd met keileuke tunes van kabouter Plop, de Teletubbies, K3, ... we dansten er op los en lieten ons volledig gaan.
       

 

 een leuk boekje van BAMBI.. . wist je dat juf Leen die film wel 100x gezien heeft? Kijk maar hoe Bambi op zijn pootjes staat. Dat kunnen wij ook:
   
 De grote 'Bambi's' kunnen heel snel rennen...
  Wat had je gedacht? Dat kunnen wij natuurlijk ook!    

 Boris: "Lander, toon eens die blauwe jeep die in jouw verjaardagstas steekt." Lander: "Het is een auto." Boris: "Ik heb gezien dat het een blauwe jeep is, kijk eens..."
 
 "Zie je wel! Jaaaaa!" Eens uittesten dan maar... waw, die gaat snel!
    
 * Er stak ook nog een knuffeltje in de verjaardagstas... knuffelen maar!
      
 Cadeautjestijd!        
 Lander koos zelf een mega fantastische springbal... eens uittesten... YES die springt bijna tot aan het plafond: keicool!
    
 Kaarsjes blazen, kaarsjes blazen, Fffff Fffff Fffff!
       

 Lander trakteerde met heerlijke en ook prachtig versierde cakejes. Mmmm! Smullen maar. Smakelijk :-)
          
 Als traditionele afsluiter op de troon. Bo uit de 3de kleuterklas was ook jarig en samen gaven we hen een spetterend (virtueel) vuurwerk: PSHHH PSHHH PSHHH
   

 Dikke zoen van ons allemaal voor deze geweldig fijne feestdag: SMAK!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten