BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

dinsdag 29 april 2014

Pauline met coole gips

Jullie hoorden alvast iets waaien... Pauline brak haar dijbeen en werd met de ziekenwagen weggevoerd. Ze moest zelfs even in het ziekenhuis blijven. Nu moet ze voor 6 weken in het gips. Niet zomaar eentje... een hele grote en omdat ze over een bal viel kreeg ze een megacoole voetbalgips. WAW!

  
We kregen deze foto's doorgestuurd en juf hing ze in de klas op.
Amélie vertelde van A tot Z wat er allemaal gebeurd was en wij luisterden aandachtig.
  
Jaja, het was geen lachertje voor deze lieve schat, maar ondertussen heeft ze haar hartverwarmende glimlach al terug gevonden. Wij denken heel veel aan haar en hopen dat ze er snel terug bovenop is. Daarom steken we onze dikke duim in de lucht!  


Wij maakten al een leuk kunstwerk. Juf komt het morgen afgeven :-)
 


Dikste zoen van ons allemaal: XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten