BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

dinsdag 29 april 2014

Ilyes 3 jaar

Ilyes werd ook 3 jaar maar blijkbaar kwam zijn reportage niet door op de blog. We proberen nog eens want herinneringen aan deze fijne dag mogen natuurlijk ook niet ontbreken.
Even zichzelf bewonderen in de spiegel:    en Boris kijkt ook eens hoe hij eruit ziet... 

 Kroon goedgekeurd. Eens mooi lachen naar de camera :-) Oei, juf krijgt deze foto niet in de juiste richting...

Tijd voor verjaardagsmedley: zingen en dansen maar!

     

Fanfare met muziekinstrumenten:
 

Hiep hiep HOERA!!!   

 Wat zit er allemaal in de verjaardagstas? 
Een grappig sprekende appelsien:    hilarisch gewoon!
Een coole zonnebril 
We kregen ook een privé-optreden, dat belooft...
  
Gezellig knuffelen!

Tijd voor een cadeautje uit de verjaardagstroon...
  

We genoten de hele dag van alle leuke dingen uit de verjaardagstas. Enkele sfeerbeelden:

       
Kaarsjes blazen...

     

En nog een vuurwerk op de troon 
En we kregen nog een prachtig cadeau ... een prachtige ziekenwagen van DUPLO: mega succes!

Dikste dank je wel voor deze leuke dag: XXX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten