BLOGNIEUWS


Dag lieve eendjes, ouders, grootouders en andere sympathisanten,

Ik heet jullie welkom op mijn blog.

Ik doe mijn best om jullie via deze weg zoveel mogelijk te laten meegenieten van de fijne momenten die ik met jullie schatjes beleef.

Zoals jullie merken, ben ik nog een beetje op de 'experimenteertoer' en is de lay-out nog ver van professioneel maar ik leer elke dag bij en tips & tricks van meer ervaren bloggers zijn steeds welkom.

Groetjes,
juf Leen

dinsdag 1 april 2014

Deel 4 van kippentoneeltjes: Koning haan heeft een opdracht klaar

Gelukt! De kleine kippetjes slaagden er ook in om prachtige eitjes te produceren en werden prompt ook tot prinses gebombardeerd.
Misschien komen er ook wel kuikentjes uit hun eitjes? Wie weet? 
Broeden maar geblazen dan de volgende dagen...
In elk geval wil koning Haan een heus kippenfeest organiseren op de oranje dag.
Elke klas kreeg een opdracht:
de ene moet een liedje voorbereiden, de andere zorgt voor versiering, nog een groep zorgt voor dansplezier en de grootste kleuters zorgen voor heerlijke eierhapjes... dat wordt leuk leuk leuk!





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten